1- تا چند روز ضمانت برگشت کالا وجود دارد؟
بعد از دریافت سفارش، شما مدت 3 روز وقت دارید تا نسبت به مرجوعی کالا اقدام کنید.
2- با چه دلایلی میتوانیم کالای را مرجوع کنیم؟
شما میتوانید کالای خریداری شده را در صورتی که نواقص فنی داشته باشد، با استفاده از فرم ثبت و پیگیری گارانتی مرجوع کنید.
3- هزینه کالای مرجوعی به چه صورت پرداخت میشود؟
اگر مرجوعی کالا توسط کارشناسان فنی شرکت اعیان تایید شود، هزینه خدمات و ایاب و ذهاب به عهده فروشگاه است. در صورت عدم تایید، هزینه به عهده مشتری خواهد بود.
4- چگونه کالای خریداری شده را برگشت بزنم؟
اگر سفارش شما شرایط مرجوعی را دارا میباشد، میتوانید از طریق فرم ثبت و پیگیری گارانتی مرجوع کالا را انجام دهید.
5- هزینه کالای مرجوعی چگونه به حسابم برمیگردد؟
بعد از تایید کارشناسان فنی، مبلغ کالا مرجوع شده به کیف پولتان در سایت واریز میشود، و در صورت تمایل، میتوانید از طریق پشتیبانی مبلغ مورد نظر را به حساب شخصی خود واریز کنید.
1- چطور در اعیان خرید کنم؟ برای ثبت سفارش در سایت،کالای مد نظر خود را در فروشگاه انتخاب کنید و در سبد خرید سفارش خود را کامل کنید و یا : - واتساپ به شماره: 09909150307 - اینستاگرام: aayaan.ir@ - شماره ثابت: 02191096690 (داخلی 1)
2- آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟ بله، تا قبل از ارسال کالا، امکان لغو سفارش وجود دارد درصورتی که سفارش روتین شرکت باشد. در غیر این صورت، امکان لغو سفارش وجود ندارد.
3- میتوانیم پرداخت درب منزل داشته باشیم؟ در حال حاضر این امکان فراهم نمیباشد و پرداخت فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است.
4- آیا امکان افزودن کالا به سفارش قبل وجود دارد؟ بله، اگر سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، امکان افزودن کالای جدید به سفارش شما وجود دارد. لطفاً در نظر داشته باشید که زمان ارسال سفارش شما بر مبنای آخرین سفارش ثبت شده شما تعیین میشود.و اگر کالا ارسال شده باشد باید برای ثبت سفارش جدید اقدام کنید
1- میتوانم تا چند محصول به صورت همزمان سفارش دهم؟
بله، هر تعداد کالایی که تمایل دارید، میتوانید به صورت همزمان سفارش دهید.
2- میتوانم قبل از دریافت سفارش محصول را ببینم؟
بله، در هنگام ثبت سفارش، میتوانید درخواست خود را جهت بازدید حضوری در تولیدی شرکت اعیان ثبت کرده و کالای مورد نظر خود را در شوروم مشاهده کنید. همچنین، در صورتی که امکان مراجعه حضوری ندارید، میتوانید عکس سفارش خود را از طریق پشتیبانی درخواست کنید.
3- کالاها به چه صورت ارسال میشوند؟
- ارسال در تهران، البرز و گیلان بدون محدودیت میباشد و با باربری اختصاصی شرکت اعیان انجام میشود. هزینه ارسال در زمان ثبت سفارش در فاکتور خرید قید خواهد شد.
- درصورت نیاز به حمل در طبقات و تا داخل خانه و نصب محصول، با همکاران هماهنگ کنید تا تدارکات لازم را انجام دهند. هزینه حمل در طبقات بستگی به وزن محصول دارد.
- ارسال برای شهرستان از طریق باربری بین شهری یا با باربری مد نظر شما انجام میشود، هزینه باربری به صورت پس کرایه خواهد بود. بعد از رسیدن کالا، طبق قبض باربری هزینه حمل را شما پرداخت میکنید. (اعیان تعیین کننده هزینه حمل نیست) مسئولیت حمل کالا برعهده باربری است ولی برای کاهش احتمال آسیب دیدن محصول، سفارشات را در پلاستیک حبابدار میپیچیم.
- مشتریان عزیزی که از شهرهای کوچکتر خرید میکنند، از داشتن باربری در شهر خود اطمینان حاصل کنند تا در صورت نبودن باربری در شهر، سفارش به نزدیکترین شهری که باربری داشته باشد، ارسال شود.
4- از کجا بدونم سفارش در چه مرحلهای است؟
اگر سفارش خود را از سایت ثبت کردید، وضعیت سفارش شما از داخل پروفایل شما قابل مشاهده است. همچنین، از طریق پیامک نیز اعلام میگردد
1- چطور میتوانم در سایت ثبتنام کنم؟
برای ثبتنام در در سایت میتوانید از گزینه حساب کاربری من اطلاعات خود را ثبت کنید.
2- آیا اطلاعات شخصی من در سایت محفوظ میماند؟
بله، یکی از تعهدات ما نسبت به مشتریان، حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی آنهاست.
3- آیا امکان حذف پروفایل که ساختهام وجود دارد؟
بله، با تماس به پشتیبانی ما، امکان حذف پروفایل شما وجود دارد.
گفتگو را شروع کنید.
برای گفتگو در بله کلیک کنید.
ما معمولا در کم تر از 5 دقیقه پاسخ می دهیم.
گفتگو را شروع کنید.
برای گفتگو در ایتا کلیک کنید.
ما معمولا در کم تر از 5 دقیقه پاسخ می دهیم.
بزرگترین تولیدکننده مصنوعات چوبی
شماره تماس: 02191096690
ایمیل پشتیبانی: aayaandecor@gmail.com
شبکه های اجتماعی: aayaan@
کارشناسان فروش آنلاین :
09909150305
09909150307
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.